Reklamekampagne

Reklamekampagne En reklamekampagne er en strategisk tilrettelagt og koordineret serie af promotionstiltag, der forløber over tid med det formål at informere om eller skabe opmærksomhed omkring organisationer og/eller deres produkter/servicer over for en eller flere udvalgte målgrupper. Som enhver anden kommunikationsplan, består planlægningen af en reklamekampagne af en række faser med tilhørende strategiske og taktiske […]

Resten af artiklen er skjult. Log ind for at se resten.
Supplerende læsning

De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh 2007, Parente 2006, Mostov m.fl. 2002

Reference

De Pelsmacker, Patrick; Geuens, Maggie & Van den Bergh, Joeri (2007). Marketing Communication. A European Perspective. 4. udg. Harlow: Pearson Education [5. udg. 2013]

Parente, Donald E. (2006). Advertising Campaign Strategy: A Guide for Marketing Communication Plans. 4. udg. Mason, South-Westen [ny udg. nov. 2013]