Kommunikationsplanlægning

Kommunikationsplanlægning Kommunikationsplanlægning er en praksis, som har vundet indpas i reklame- og kommunikationsbranchen op gennem 1990’erne (Windahl, Signitzer & Olson 1992/2009). Indtil sidst i 1990’erne har kommunikationsplanlægning primært været betegnelsen for en aktivitet, der samler de faser, der er nødvendige for at sætte en kommunikationsproces i gang, typisk i forbindelse med lancering af større offentlige […]

Resten af artiklen er skjult. Log ind for at se resten.
Reference

Cornelissen, Joep (2011). Corporate Communication – A Guide to Theory and Practice. 3. udg. London: Sage [1. udg. 2004: 2. udg. 2008]

Ferguson, Sherry Devereaux (1999). Communication Planning – An Integrated Approach. London: Sage

Sepstrup, Preben & Fruensgaard Øe, Pernille (2010). Tilrettelæggelse af information – kommunikations- og kampagneplanlægning. 4. udg. Aarhus: Academica

van Riel, Cees B.M. (1995). Principles of Corporate Communication. Harlow: Prentice Hall [Hollandsk udg. Identiteit en Imago, 1992]

Windahl, Sven; Signitzer, Benno & Olson, Jean T. (1992/2009). Using communication theory. An introduction to planned communication. London: Sage [2. udg. 2009]