Adgang får du gennem dit bibliotek eller ved at købe en licens: her: http://www.academicbooks.dk/medieog-kommunikationsleksikon-online-version/redaktoer-soeren-kolstrup-mfl/9788759318652

Reference

Cornelissen, Joep (2011). Corporate Communication – A Guide to Theory and Practice. 3. udg. London: Sage [1. udg. 2004: 2. udg. 2008]

Ferguson, Sherry Devereaux (1999). Communication Planning – An Integrated Approach. London: Sage

Sepstrup, Preben & Fruensgaard Øe, Pernille (2010). Tilrettelæggelse af information – kommunikations- og kampagneplanlægning. 4. udg. Aarhus: Academica

van Riel, Cees B.M. (1995). Principles of Corporate Communication. Harlow: Prentice Hall [Hollandsk udg. Identiteit en Imago, 1992]

Windahl, Sven; Signitzer, Benno & Olson, Jean T. (1992/2009). Using communication theory. An introduction to planned communication. London: Sage [2. udg. 2009]